NO SE PUEDE REALIZAR LA TAREA.Inicio › Forums › Foro: Material Complementario Lección N°1 › NO SE PUEDE REALIZAR LA TAREA.This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 8 months, 2 weeks ago by Valeria Daiana Frizzera.Viewing 1 post (of 1 total)AuthorPosts 27/09/2025 at 11:54 pm #3809 Valeria Daiana FrizzeraParticipantsiendo las 23.53 pm del sabado nunca puede ingresara a realizar la tarea asignada, figuran un monton de intentos que yo no he realizado.AuthorPostsViewing 1 post (of 1 total)You must be logged in to reply to this topic.Log In Username: Password: Keep me signed in Log In